Share this picture
HTML
Forum
IM
Recommend this picture to your friends:
Enter email addresses or ImageFap usernames, separated by a comma:



Your name or username:
Your e-mail:
  • Enter Code:
  • Sending your request...

    T'nAflix network :
    ImageFap.com
    You are not signed in
    Home| Categories| Galleries| Videos| Random | Blogs| Members| Clubs| Forum| Upload | Live Sex


    Abg_Gersang's profile
    Selamat datang ke blog gambar lucah AbgGersang.

    BACA DULU BRADER!
    Selamat datang diucapkan untuk semua orang. gambar2 lucah camni bukannya elok sgt. kalau boleh elakkanlah terlibat. jangan berzina, dan jauhilah zina. kalau korang seorang ahli zina, korang akan dapat bini daripada kalangan ahli zina jugaklah. macamana diri kau, macam tu lah bini kau nanti (macam cerminlah). aku ada banyak koleksi CD, DVD, gambar blue. tapi kebanyakannya aku simpan untuk diri sndiri je. aku bagi orang lain tengok sikit2 je. aku risau orang berzina kerana gambar blue yang aku bagi. aku harap korang tegok gambar blue yang aku post ni sekadar tengokje, jangan berzina pulak, dan ubahlah daripada suka tengok bahan lucah kepada bertaubat dan tak tengok lagi. kalau korang ahli zina, cuba bayangkan anak-anak korang nanti jadi bohsia, kene romen sana-sini. tak ke susah namanya tu. atau kalau korang berzina dengan bohsia, tapi dengan awek sendiri kau tak usik, percayalah, masalah pasti akan timbul; sama ada bila dah kawin nanti awek kau mengaku pernah romen dengan orang lain, atau lain-lain masalah yang teruk-teruk.Money mouth
     
      Posted on : Feb 8, 2007 | Comments (0)
     



    Are you sure you want to delete this blog and all it's comments?

    Please select delete reason:



    Contact us - FAQ - ASACP - DMCA - Privacy Policy - Terms of Service - 2257



    Served by www3.imagefap.com
    Generated 13:43:00